Аналіз туристичного ринку
та рекламних заходів для туристичних компаній
Не складно помітити, що велика кількість турфірм та його пропозицій як посилює конкуренцію з-поміж них, а й ускладнює завдання вибору туристів. Ось тут і виходять на перше місце ті фактори, які значно впливають на вибір туристами свого туроператора.
Привабливість подорожі, повнота інформації про послуги, якість, переваги турів, готелів, поїздок, а також довіру до торгової марки, зручність, легкість та доступність користування сервісом та інформацією – все це вже спочатку створює думку туриста про турфірми та його схильність до них у виборі.
Окрема розмова про якість та повноту інформації в тур-сервісі. На багатьох туристичних сайтах відбувається або повна плутанина від надлишку неструктурованої інформації або абсолютний мінімум, з якого нічого власне, дізнатися неможливо.
Однак, все більше туристів віддає перевагу пошуку турфірм через Інтернет, тому що це зручно і швидко, принаймні так має бути. Можна стверджувати, що подорож починається з мрії… Людина бажає якось відпочити, її бажання має візуалізуватися в картинках виду або місця відпочинку. На цьому етапі людині необхідно дати потримати свою мрію у руках у вигляді фото чи відео на сайтах, у барвистих каталогах та проспектах.
Туристи – це особливий споживач, він купує не предмети першої необхідності, а реалізацію своєї мрії або приємного бажання, тому одні з них готові платити більше за шик, інші – за екзотику, треті – за спокій і т.д. д… Все це необхідно продемонструвати на першому етапі контакту з вашим потенційним клієнтом. І для цього існує безліч засобів та інструментів.
Ще одне твердження наведемо як аргумент – клієнт стає вашим тоді, коли звертається до вас вдруге чи втретє. Насправді, багато турів організатори вважають головним лише продаж турів. Як тільки сплачено гроші, все вважається вже не важливим. Але погодьтеся, наскільки приємно відчувати турботу та увагу свого тур агента не лише на переддоговірному етапі, а й надалі, і навіть після поїздки.
Як споживачам, нам приємно отримати путівку з квитками в гарному та зручному конверті, а може бути ще на додачу з недорогим брендованим сувеніром або корисною в дорозі річчю. Допомога турагентства у вигляді реальних інструкцій або рекомендацій щодо перебування у певній подорожі може бути просто безцінною. Наклейка на валізу або значок можуть мати не тільки позначальну або навігаційну функцію, а і як мінімум до наступного сезону нагадувати про вашу компанію і той чудовий відпочинок, який ви забезпечили.
Наша компанія забезпечить вас рекламними інструментами та засобами:
- Сайти будь-якої складності (від сайту-візитки тур агента до туристичних порталів та туристичних операційних систем). Популярні також: промосторінки та веб-презентації акцій, окремих турів, туроператорів та окремих визначних пам’яток або цілих країн;
- Реклама вашої компанії або послуг в Інтернеті;
- Рекламні матеріали (плакати, борди, макети в газети та журнали тощо);
- Презентаційні матеріали та поліграфія (каталоги, проспекти, дайджести, флаєри та інші роздаткові матеріали);
- Сервісна продукція (фірмові комплекти: конверти, поліси, бланки, папки, візитки, картки, дисконти, інструкції, путівники та інше);
- Візуальні носії бренду (вивіски, покажчики, оформлення офісів, сувенірна продукція, фірмовий декор тощо).
Переглянути зразки наших робіт, детальніше дізнатися про підходи та можливості нашої студії ви можете на нашому сайті.
Якщо ви готові виділитися на туристичному ринку, досягти ще більших успіхів у цій чудовій та цікавій справі, то ми готові стати вашими вірними помічниками та творчими партнерами.