Ми закладаємо успіх у зовнішній образ бренду!
Це дуже серйозний і відповідальний напрямок не лише графічного дизайну, а й брендингу загалом.

Логотип є основним зовнішнім ідентифікатором компанії чи бренду. Назва «логотип» утворена від грецьких слів «logos» («слово») та Typos» («відбиток»), тобто «відбиток слова». Тобто, простіше, логотип – це оригінальне написання назви фірми. Логотип може бути частиною торгової марки, але може і торгова марка складатися з одного тільки логотипу.

Як корабель назвеш, так і попливеш…
И это правда, однако в современном бизнесе важно удачное соединение внутреннего наполнения и внешнего вида.

Торгова марка, логотип, товарний знак, емблема – це головні символи, головні відмітні ознаки будь-якої компанії чи організації, які у цих знаках чи написах містяться: і образ, і суть, і перспективи компанії.

При розробці логотипів або торгових марок, знаків та емблем використовуються різні шрифти та графічні елементи, а то й цілі символи, що несуть у собі певні сенси, характери, можливості та енергії. Знання їх значень та вміння їх використовувати дає можливість створювати такі комбінації торгових марок та логотипів, які матимуть крім патентної чистоти ще й певну силу, енергію.

Іншими словами, крім завдання розробки логотипу красивого, зрозумілого і яскравого ми намагаємося продумати кожен елемент, який несе в собі прихований сенс. Він може бути позитивним та негативним, дієвим та пасивним, відкритим та зацикленим тощо. Знаки можуть впливати на розлад або, навпаки, розвиток бізнесу, діяльності.

Ми закладаємо успіх у зовнішній образ бренду,
а у ваших можливостях використання та реалізація закладеного у логотипі потенціалу.

Вам не нужен логотип или торговая марка, если вы: ничего не продаете, ничего не предлагаете, не хотите выделяться, не хотите запоминаться и быть узнаваемым.

Якщо вам потрібна розробка торгової марки ви повинні знати, що:
Цікавить розробка логотипу?

Опишіть ваші побажання до виду робіт та передбачуваного дизайну проекту.
Наш менеджер зв’яжеться з вами для детального обговорення та надання комерційної пропозиції.