Дизайн фірмового стилю

торгової марки «Садова родина»

Перед студією стояло завдання розробити назву торгової марки для продукції компанії “Золотоніські сади” та створити СОЧНИЙ фірмовий стиль.

Створення назви та логотипу
Назва ``Садова родина`` символізує широкий асортимент сільськогосподарської продукції компанії.

Також, великі обсяги продукції компанії та її різновид виражені у графічному знаку (тісне переплетення різних видів овочів та фруктів).

Спрощений логотип пивного ресторану
був опрацьований для використання в малих розмірах логотипу.

Розроблений фірмовий стиль – фіналіст 7-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами

У 2007 році студія стає фіналістом 8-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами в номінації “Фірмовий стиль” за роботу “Садова батьківщина”.
Фірмовий стиль “Садова батьківщина” увійшов до списку дев’яти фіналістів із понад 300 учасників номінації.

  • Замовник
  • ТОВ «Золотоніські садиы»
  • Индустрия
  • Сельское хозяйство
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Свірідов Богдан
Поділитися у соцмережах