Умный дизайн в рекламных материалах бренда
Делай дизайн с умом в рекламе бренда

Розумний дизайн реклами та бренду

Цими роздумами про дизайн реклами ми починаємо серію статей «Розумний дизайн…», що розповідає секрети успішного створення брендів.

Дизайн реклами має бути розумним!

Тільки тоді він буде ефективним та красивим.

Дизайн у рекламі має бути насамперед розумним, а вже потім красивим. Головне завдання дизайну не прикрашання, а правильне подання бренду в рекламі. Усі елементи дизайну мають виконувати свою функцію.

Основою ефективного формування бренду реклами є інтелектуальний дизайн. Це дизайн який не містить у собі прикраси і красиві “завитушки”, це рекламний дизайн з розумним та вдумливим підходом до кожного його елементу.
Створений з розумом дизайн реклами – ефективний і функціональний, що формує позитивне сприйняття бренду. Кожен елемент, що застосовується в дизайні, повинен виконувати певну функцію. Не повинно бути елементів дизайну – “що було”. Ці елементи забруднюють дизайн бренду і не дозволяють споживачеві правильно та ефективно сприймати рекламне посилання.

Дизайн – це не роботи заради прикраси!

Дуже часто можна почути від замовника: “текст у дизайні виглядає якось дуже просто… може додамо тінь?” Простота сприйняття замовником розробленого дизайну реклами, дуже часто наштовхує його на думку, що дизайнер мало попрацював і в рекламу необхідно додати “щось цікаве і художнє”. Адже замовник до дизайнера звертається за рекламною “картиною”.

Простота розумного дизайну реклами бренду

Основна помилка, що дизайн, а тим більше дизайн реклами – це прикрашання художніми елементами. Необхідно чітко розуміти, що дизайн, котрий формує бренд у рекламі – це продуманий перелік елементів графіки та тексту. Кожен із цих елементів зроблений не просто так. Навіть використання в дизайні реклами ефекту тіні має бути продуманим і доцільним. Наприклад, тінь може створювати реалізм, який “ламає” простір або цей ефект відтіняє елемент від інших. Але якщо тінь тільки “навантажує” композицію і робить дизайн реклами складно-зчитуваним, це звісно зайвий елемент. Навіть такий на перший погляд простий ефект як тінь, може як виділити елемент в дизайні, так і “розмити” його. Тим самим може сформуватися не стійке і не виразне сприйняття бренду реклами.

Гарний дизайн – чистий дизайн.

Професійний рекламний дизайн повністю позбавлений зайвих елементів у композиції. Чистота і функціональність дизайну в рекламі формує таке саме відношення і до рекламованого бренду. Надійність та якість – основні характеристики більшості брендів. У рекламному дизайні це формуються насамперед продуманою чистотою, простотою та легкістю сприйняття рекламних матеріалів.
Чому реклама має бути не перевантажена зайвими елементами? Все дуже просто, в такому дизайні буде більш впізнавана та помітна торгова марка, легко сприймається рекламне посилання і запам’ятовується стиль бренду.

Умный дизайн бренда в рекламе, удаление лишнего

Звичайний дизайнер додає “нарядності” у рекламі
і тільки справжній дизайнер – прибирає все зайве.

Прибираючи зайве, дизайнер викреслює все, що може стати на заваді і відволікти від головного. Роблячи розумний дизайн, професіонал залишить у такій розробці тільки ті елементи, які виконують покладені на них функції. Залучення кольором, подача основного рекламного послання (тематична ілюстрація та описовий слоган), логотип бренду та його фірмові елементи, що утримують прив’язку до інших рекламних матеріалів. Все це основні елементи для формування рекламного послання, решта в дизайні може стати “сміттям”. Втім і ці елементи розумний дизайнер не перевантажує додатковими прикрасами. Цими не потрібними елементами можуть стати градієнти, тіні, зайві візерунки або навіть плашкові заливки, які не виконують практичних цілей щодо виділення реклами бренду.

Розумний дизайн реклами ґрунтується на трьох акцентах!

Рекламний дизайн базується на трьох акцентних елементах композиції. Споживач зможе вловити у рекламному посланні лише три елементи дизайну. Решта буде засвоєно лише при детальному розгляді, на яке піде додатковий час. Таку розкіш може собі дозволити лише дизайн у друкованій рекламі. Але при цьому правило трьох акцентів продовжує працювати і тут. Якщо дизайн реклами не зачепив з перших секунд, це означає, що ви вже втратили споживача.

Якщо розібратися докладно, то основними елементами дизайну в рекламі, що часто зустрічаються, є: ілюстрація, що несе основну рекламну емоцію, слоган або текст який пояснює рекламний посил та логотип бренду. Послідовність перерахованих елементів дизайну відповідає рівню акцентів, які найчастіше розставляють у рекламі.
Чим складніший за сприйняттям кожен елемент цього переліку, тим менша ймовірність “вловити” наступну інформацію. Так довгий та складний слоган на білборді вже не дозволить запам’ятати логотип або контактний телефон. Незрозумілий, з великою кількістю деталей сюжет ілюстрації/фото заплутає споживача так, що він може і не зрозуміти взагалі про що реклама.

Розумний дизайн реклами бренду –

це коли кожен елемент дизайну «знає своє місце».

Головне правило, яким повинен керуватися дизайнер при створенні реклами для будь-якого бренду, – це доцільність використання в дизайні бажаних елементів. Кожен елемент дизайну повинен бути розумно використаний і виконувати покладену на нього функцію. Якщо не можна пояснити доцільність використання конкретного елемента дизайну, значить він зайвий.

Професіонал завжди зможе аргументувати застосовуваний ним елемент дизайну або художній ефект реклами. Колір форма і тим більше місце розташування – це складові частини цільної композиції. Правильно і розумно розставлені елементи дизайну формують гармонійну композицію в рекламі бренду. А композиція з помилками більше буде схожа на “кашу”, в якій взагалі складно за щось зачепитись. Таким чином ви не тільки не запам’ятаєте який бренд рекламується, але й просто не запам’ятаєте про що реклама і про що в ній йшлося.

Створений з розумом дизайн привабливий і чудово виглядає. До того ж він у вигідному світлі презентує та рекламує бренд. Розумний дизайн реклами робить бренд не тільки впізнаваним, але й лояльним до нього споживача.

Приклади створеного студією дизайну реклами

Дизайнерські роботи
з реклами бренду

Сподобалась серія статей
«Розумний дизайн…»?

Підписуйтесь на розсилку матеріалів про дизайн у рекламі та з виходом нової статті з серії “Розумний дизайн…”, ви отримаєте одразу повідомлення. Для розсилки Вам достатньо надіслати нам свою електронну пошту.

    [mailpoetsignup mailpoetsignup-369 list:3 default:on]

    * Ми нікому не передаємо вашу особисту інформацію. Будь-коли ви зможете відписатися від розсилки.