Дизайн упаковки для курячих яєць
торгової марки «ОВО продукт»
Для розробленої нашою студією понад 10 років тому торгової марки «ОВО продукт» ми зробили дизайн брендового пакування для курячих яєць.
- КлієнтПтахофабрика «Першого Травня»
- ІндустріяПродукти харчування
- Арт-директорОлег Говрас
- Дизайнер Юлія Щуцька
*
Проводячи ребрендинг для продукції торгової марки «ОВО продукт», наша студія також розробила нову упаковку для ходової категорії курячих яєць, яка має стати “флагманом” бренду.
Упаковка реалізована у фірмовому стилі, а використовуючи мінімалізм у її дизайні ми створили продукт, що дуже добре виділяється на полицях магазинів. Фірмова кольорова гама і “чистий” дизайн робить упаковку, що вигідно відрізняється від упаковок конкурентів.