Дизайн упаковки для курячих яєць

торгової марки «ОВО продукт»

  • КлієнтПтахофабрика «Першого Травня»
  • ІндустріяПродукти харчування
  • Арт-директорОлег Говрас
  • Дизайнер Юлія Щуцька
*

Проводячи ребрендинг для продукції торгової марки «ОВО продукт», наша студія також розробила нову упаковку для ходової категорії курячих яєць, яка має стати “флагманом” бренду.

Упаковка реалізована у фірмовому стилі, а використовуючи мінімалізм у її дизайні ми створили продукт, що дуже добре виділяється на полицях магазинів. Фірмова кольорова гама і “чистий” дизайн робить упаковку, що вигідно відрізняється від упаковок конкурентів.

Поділитися у соцмережах