Фірмовий стиль – це зовнішня обов'язкова складова іміджу
Компанія, товар чи послуги, кожен внутрішній чи зовнішній елемент фірми – все має відповідати певному фірмовому стилю, тоді це створить враження та запам’ятається споживачеві.
Ваша візитка чи лист клієнту можуть багато розповісти про вас. І краще подбати спочатку, щоб ця розповідь принесла користь вашій репутації.
Кого можна запам'ятати краще?
Тих, хто має яскравий, відрізняється від інших, індивідуальний стиль, якого постійно дотримуються.
Мета фірмового стилю – забезпечення запам’ятовування вашої компанії споживачами, потенційними клієнтами та партнерами, а також надання конкурентної переваги.
Ми рекомендуємо розробляти фірмовий стиль в одній компанії на основі кількох об'єктивних факторів:
01
Комплексні роботи завжди коштують дешевше.
02
Коли одна студія повністю веде проект створення фірмового стилю, вона максимально і точно відображає його на всій продукції. Якщо ж створення фірмового стилю відбувається в різних компаніях, це може призвести до того, що Ваш фірмовий стиль на різній продукції буде відображений по-різному.
03
Економія вашого часу та надійний контроль кожного етапу робіт над вашим проектом.
Кожній компанії - свій набір елементів фірмового стилю.
Для різних компаній можуть знадобитися різні компоненти фірмових стилів, що розробляються.
Розробка фірмового стилю, наприклад, для юридичної компанії матиме набагато менше елементів, ніж, наприклад, мережі магазинів. У будь-якому випадку, володіючи розробленим фірмовим стилем, ви легко зможете виготовити різні його елементи в будь-якому агентстві, при цьому, зберігаючи єдиний вигляд, стиль і образ.
Чи цікавить розробка фірмового стилю?
Опишіть ваші побажання до виду робіт та передбачуваного дизайну проекту.
Наш менеджер зв’яжеться з вами для детального обговорення та надання комерційної пропозиції.