Це дуже серйозний і відповідальний напрямок не лише графічного дизайну, а й брендингу загалом.
Логотип є основним зовнішнім ідентифікатором компанії чи бренду. Назва «логотип» утворена від грецьких слів «logos» («слово») та Typos» («відбиток»), тобто «відбиток слова». Тобто, простіше, логотип – це оригінальне написання назви фірми. Логотип може бути частиною торгової марки, але може і торгова марка складатися з одного тільки логотипу.
Як корабель назвеш, так і попливеш…
И это правда, однако в современном бизнесе важно удачное соединение внутреннего наполнения и внешнего вида.
Торгова марка, логотип, товарний знак, емблема – це головні символи, головні відмітні ознаки будь-якої компанії чи організації, які у цих знаках чи написах містяться: і образ, і суть, і перспективи компанії.
При розробці логотипів або торгових марок, знаків та емблем використовуються різні шрифти та графічні елементи, а то й цілі символи, що несуть у собі певні сенси, характери, можливості та енергії. Знання їх значень та вміння їх використовувати дає можливість створювати такі комбінації торгових марок та логотипів, які матимуть крім патентної чистоти ще й певну силу, енергію.
Іншими словами, крім завдання розробки логотипу красивого, зрозумілого і яскравого ми намагаємося продумати кожен елемент, який несе в собі прихований сенс. Він може бути позитивним та негативним, дієвим та пасивним, відкритим та зацикленим тощо. Знаки можуть впливати на розлад або, навпаки, розвиток бізнесу, діяльності.
Ми закладаємо успіх у зовнішній образ бренду,
а у ваших можливостях використання та реалізація закладеного у логотипі потенціалу.
Вам не нужен логотип или торговая марка, если вы: ничего не продаете, ничего не предлагаете, не хотите выделяться, не хотите запоминаться и быть узнаваемым.
Якщо вам потрібна розробка торгової марки ви повинні знати, що:
Торгова марка (Trade mark) – як правило, комбінований знак, що поєднує у собі графічні елементи та написи (логотипи). Використовується для позначення чи ідентифікації компаній, фірм, підприємств, а також їх товарів чи послуг.
Логотип (Logo) – фірмове написання назви компанії, фірми, тощо. Логотип обов'язково створюється на основі шрифтів, але може містити й інші графічні символи та бути по суті тією самою торговою маркою.
Товарний знак – графічний символ, що ідентифікує певний товар. Для позначення послуг і самих компаній краще використовувати поняття торгової марки.
Емблема – графічна композиція, що складається з символів та написів, є єдиним цілим для позначення та ідентифікації некомерційних організацій та структур. Не можна назвати торговою маркою емблему громадських організацій, фондів та інших міжсуб'єктних структур.
Герб – композиція графічних та літерних елементів, різних символів. Створюється за певними геральдичними правилами і використовується для позначення держав, міст, професійних, фамільних та інших станів та пологів.
Цікавить розробка логотипу?
Опишіть ваші побажання до виду робіт та передбачуваного дизайну проекту.
Наш менеджер зв’яжеться з вами для детального обговорення та надання комерційної пропозиції.