Концепт торгового стенду
TM «Mealtime»
Зі зворотного боку
передбачається місце
для селфі з окремою
конструкцією, на яку
нанесено зображення бабусі,
героїні сюжету з упаковки.
Цей стенд має функцію відкриватися, використовуючи підйомні конструкції під час роботи як дах і закриватися в неробочий час. Стенд екологічний, що продовжує філософію компанії, легкий у збиранні та використанні.
Стенд містить дошки для листа крейдою, де можна інформувати клієнтів про акції; меню з підсвічуванням, місця для відвідувачів, які не поспішають та можуть перекусити на місці.
Стенд гармонійно виглядає і в закритому вигляді, доносячи необхідну інформацію рекламного характеру до перехожих.
- Замовник
- Компанія «Мілтайм»
- Індустрія
- Сфера харчування
- Арт-директор
- Олег Говрас
- Дизайнери
- Щуцка Юлія
Сивокінь Миколай