Концепт торгового стенду

TM «Mealtime»

Зі зворотного боку
передбачається місце
для селфі з окремою
конструкцією, на яку
нанесено зображення бабусі,
героїні сюжету з упаковки.

Цей стенд має функцію відкриватися, використовуючи підйомні конструкції під час роботи як дах і закриватися в неробочий час. Стенд екологічний, що продовжує філософію компанії, легкий у збиранні та використанні.

Стенд містить дошки для листа крейдою, де можна інформувати клієнтів про акції; меню з підсвічуванням, місця для відвідувачів, які не поспішають та можуть перекусити на місці.

Стенд гармонійно виглядає і в закритому вигляді, доносячи необхідну інформацію рекламного характеру до перехожих.

  • Замовник
  • Компанія «Мілтайм»
  • Індустрія
  • Сфера харчування
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнери
  • Щуцка Юлія
    Сивокінь Миколай
Поділитися у соцмережах