Логотип та фірмовий стиль

мережі періодичних видань «СоюзДрук»

Студія розробила логотип та фірмовий стиль для мережі з продажу періодичних видань.

Товарний знак логотипу – зірка, складений із 5-ти друкованих видань. Книги, журнали, газети є основною продукцією реалізованої в мережі відділів “СОЮЗПЕЧАТЬ”.

Горизонтальний варіант логотипу

Робота зайняла перше місце на REXGallery2008 у номінації «Фірмовий стиль»

У 2008 році студія стає переможцем конкурсу професійних дизайнерів, що проходить в рамках Міжнародної виставки реклами та маркетингу REX200в, у номінації “Фірмовий стиль” за роботу “Логотип та фірмовий стиль “СОЮЗПЕЧАТЬ”.

  • Замовник
  • ООО «Твоя Пресса»
  • Індустрія
  • Періодичні видання
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Свірідов Богдан
Поділитися у соцмережах