![ovo-product-upakovka-yaic-mob](https://solass.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/ovo-product-upakovka-yaic-mob.jpg)
Розробка фірмового стилю
торгової марки «ОВО продукт»
«OVO» у перекладі з латини означає “яйце”. Головним елементом фірмового стилю стало стилізоване куряче яйце – основний продукт фабрики. Вся графіка та елементи фірмового стилю пов’язані на цьому символі.
![ovo-logo](https://solass.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/ovo-logo.png)
Основний варіант торгової марки
![ovo-logo-invert ovo-logo-invert](https://solass.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/ovo-logo-invert-1-250x100.png)
Горизонтальний варіант логотипу на темному фоні
![ovo2](https://solass.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/ovo2.jpg)
![ovo2a](https://solass.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/ovo2a.jpg)
Комплект ділової документації та сувенірної продукції
Достижения проекта на конкурсах и фестивалях
Перше місце у конкурсі професійних дизайнерів виставки REXGallery
У 2006 році студія стає переможцем конкурсу професійних дизайнерів, що проходить у рамках Міжнародної виставки реклами та маркетингу REX2006, у номінації “Фірмовий стиль” за роботу “ОВО-продукт”.
Фіналіст 7-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
У 2006 році студія стає фіналістом 7-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами за роботу “ОВО-продукт” і входить до п’ятірки кращих робіт номінації “Фірмовий стиль”.
- Замовник
- Птахофабрика «Першого Травня»
- Індустрія
- Продукти харчування
- Арт-директор
- Олег Говрас
- Дизайнер
- Богдан Свирідов