Розробка фірмового стилю

торгової марки «ОВО продукт»

«OVO» у перекладі з латини означає “яйце”. Головним елементом фірмового стилю стало стилізоване куряче яйце – основний продукт фабрики. Вся графіка та елементи фірмового стилю пов’язані на цьому символі.

Основний варіант торгової марки

ovo-logo-invert

Горизонтальний варіант логотипу на темному фоні

Комплект ділової документації та сувенірної продукції

Достижения проекта на конкурсах и фестивалях
Перше місце у конкурсі професійних дизайнерів виставки REXGallery

У 2006 році студія стає переможцем конкурсу професійних дизайнерів, що проходить у рамках Міжнародної виставки реклами та маркетингу REX2006, у номінації “Фірмовий стиль” за роботу “ОВО-продукт”.

Фіналіст 7-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

У 2006 році студія стає фіналістом 7-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами за роботу “ОВО-продукт” і входить до п’ятірки кращих робіт номінації “Фірмовий стиль”.

  • Замовник
  • Птахофабрика «Першого Травня»
  • Індустрія
  • Продукти харчування
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Богдан Свирідов
Поділитися у соцмережах