Ребрендинг мережі салонів «Portes» з продажу дверей та декору
Перед студією стало завдання провести ребрендинг для компанії «Portes», який включав не лише рестайлінг, а й розробку назви-слогану та концепту просування оновленого підприємства.
Розширення комплексу послуг та вихід компанії на якісно новий рівень вимагало
проведення ребрендингу компанії
Компанія «Portes» зі звичайного магазину з продажу дверей і декору виросла в цілий сервіс, що включає студію дизайну інтер’єрів, мережу салонів «Portes» – “все для інтер’єру”, а також сервіс з виконання ремонтів та будівництва.
Ребрендинг – це не просто редизайн!
Для проведення ребрендингу ми вивчаємо новинки компанії.
У ході робіт з ребрендингу мережі салонів «Portes» ми розробили назву “Лабораторія простору” для презентації компанії, яка також стала корпоративним слоганом. Розроблена фраза прийшла на зміну назві салон і стане першими словами, які буде чути клієнт компанії.
- Замовник
- Компанія «Portes»
- Індустрія
- Декор інтер'єру
- Арт-директор
- Олег Говрас
- Дизайнер
- Юлія Щуцка