Ребрендинг мережі салонів «Portes» з продажу дверей та декору

Перед студією стало завдання провести ребрендинг для компанії «Portes», який включав не лише рестайлінг, а й розробку назви-слогану та концепту просування оновленого підприємства.

Розширення комплексу послуг та вихід компанії на якісно новий рівень вимагало

проведення ребрендингу компанії

Компанія «Portes» зі звичайного магазину з продажу дверей і декору виросла в цілий сервіс, що включає студію дизайну інтер’єрів, мережу салонів «Portes» – “все для інтер’єру”, а також сервіс з виконання ремонтів та будівництва.

Ребрендинг – це не просто редизайн!

Для проведення ребрендингу ми вивчаємо новинки компанії.

У ході робіт з ребрендингу мережі салонів «Portes» ми розробили назву “Лабораторія простору” для презентації компанії, яка також стала корпоративним слоганом. Розроблена фраза прийшла на зміну назві салон і стане першими словами, які буде чути клієнт компанії.

  • Замовник
  • Компанія «Portes»
  • Індустрія
  • Декор інтер'єру
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Юлія Щуцка
Поділитися у соцмережах