Редизайн логотипу

перукарського салону «Beuty Flemp»

Перед студією стояло завдання зробити редизайн логотипу, який ми розробляли понад 15 років тому для перукарського салону Flemp.
Простий, компактний та читабельний логотип зберігає наступність старого у знаку та вертикальному компонуванні фірмового блоку.

Зберігаємо елементи логотипу
Спадкоємність та впізнаваність старого логотипу було основним завданням перед нашою студією.

У зв’язку з реберендингом салону, що проводився, нашій студії необхідно було розробити сучасний логотип який би говорив про статус салону і високий рівень його послуг.

Результат работи по редизайну логотипа

Роботи з редизайну логотипу салону перукарських послуг «Beuty Flemp»

У ході робіт над логотипом преміум-салону «BEAUTY FLEMP» ми змінили та покращили геометрію фірмового знака, що дозволить його гармонійно поєднувати з елементами дизайну.
Для салону «BEAUTY FLEMP» пропонуємо використовувати монохромний варіант логотипу: чорний на білому або білий на чорному/фіолетовому.
Фірмовий фіолетовий колір змінили, зробивши його більш чистим, ніжним і благородним.

Вертикальний варіант компонування логотипу салону є основним для застосування в елементах фірмового стилю та поліграфії.

Російськомовний горизонтальний варіант логотипу

  • Замовник
  • Салон «Beuty Flemp»
  • Індустрія
  • Послуги, бізнес
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Ирина Черненко
Поділитися у соцмережах