Рекламна концепція «Палітра гардин»

Перед студією стояло завдання розробки не тривіальної рекламної концепції для ТМ “Інсайт”. Рекламована продукція: гардини; штори; портьєри вироблені компанією.

Рекламна концепція
Широка лінійка продукції ТМ «Інсайт» стала основою зародження концеції.

Було б глибокою помилкою не використовувати лежачу на поверхні, але дуже промовисту та важливу характеристику великого асортименту продукції ТМ «Інсайт». А для цього виду товару (гардини, штори, портьєри) це ще й дуже важливий момент у прийнятті рішення цільовою аудиторією.

  • Замовник
  • Компанія «Інсайт»
  • Індустрія
  • Товари для дому
  • Арт-директор
  • Олег Говрас
  • Дизайнер
  • Ірина Черненко
Поділитися у соцмережах