Брендінг • Етикетка, пакування

Дизайн серії етикеток на упаковку яєць «Калібр»

Перед студією було поставлено завдання розробки нового бренду птахофабрики “Першого травня”. Необхідно було розробити назву, ТМ та серію етикеток на упаковку яєць.

Яйця цієї марки сортувалися за розміром. Це і наштовхнуло нас на думку про торгову марку “Калібр”. “Калібр” – у харчовій промисловості термін, що характеризує розмір. Це і всім відома величина, якою описують розмір патронів. Виходячи з усього перерахованого вище були розроблені етикетки серії “Калібр” на упаковку яєць.

  • Птахофабрика «Першого травня»
  • Продукти харчування
  • Олег Говрас
  • Юрій Пшегорский
Поділитися у соцмережах