Брендинг • Пакування, етикетка

Пакування консервів «Царська форель»

В основі концепції дизайну упаковки ми використовували тему гжельської кераміки. Стилізований під гжель розпис, нанесений друкарським способом на картон.
Упаковка має цілу низку відмінних рис у порівнянні зі звичними нашому покупцю стилями дизайну, тим більше рибних консерв.
Продукт виходить поки що на ринку України, але незабаром з’явиться на полицях магазинів Росії та Польщі.

  • ТМ «Царська форель»
  • Продукти харчування
  • Олег Говрас
  • Свірідов Богдан
Робота зайняла перше місце в конкурсі «KAKADU Awards 2007»

У 2007 році упаковка консервів «Царська форель» стає лауреатом (1 місце) Національної рекламної премії Клубу креативних директорів України “KAKADU Awards” у номінації “Етикетка, упаковка” за роботу “Царська форель”.

Поділитися у соцмережах