Дизайн фірмового стилю
торгової марки «Садова родина»
Перед студією стояло завдання розробити назву торгової марки для продукції компанії “Золотоніські сади” та створити СОЧНИЙ фірмовий стиль.
Створення назви та логотипу
Назва ``Садова родина`` символізує широкий асортимент сільськогосподарської продукції компанії.
Також, великі обсяги продукції компанії та її різновид виражені у графічному знаку (тісне переплетення різних видів овочів та фруктів).
Спрощений логотип пивного ресторану
був опрацьований для використання в малих розмірах логотипу.
Розроблений фірмовий стиль – фіналіст 7-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами
У 2007 році студія стає фіналістом 8-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами в номінації “Фірмовий стиль” за роботу “Садова батьківщина”.
Фірмовий стиль “Садова батьківщина” увійшов до списку дев’яти фіналістів із понад 300 учасників номінації.
- Замовник
- ТОВ «Золотоніські садиы»
- Индустрия
- Сельское хозяйство
- Арт-директор
- Олег Говрас
- Дизайнер
- Свірідов Богдан