Пакування консервів «Царська форель»
В основі концепції дизайну упаковки ми використовували тему гжельської кераміки. Стилізований під гжель розпис, нанесений друкарським способом на картон.
Упаковка має цілу низку відмінних рис у порівнянні зі звичними нашому покупцю стилями дизайну, тим більше рибних консерв.
Продукт виходить поки що на ринку України, але незабаром з’явиться на полицях магазинів Росії та Польщі.
- ТМ «Царська форель»
- Продукти харчування
- Олег Говрас
- Свірідов Богдан
Робота зайняла перше місце в конкурсі «KAKADU Awards 2007»
У 2007 році упаковка консервів «Царська форель» стає лауреатом (1 місце) Національної рекламної премії Клубу креативних директорів України “KAKADU Awards” у номінації “Етикетка, упаковка” за роботу “Царська форель”.