Розробка фірмового стилю
торгової марки «ОВО продукт»
«OVO» у перекладі з латини означає “яйце”. Головним елементом фірмового стилю стало стилізоване куряче яйце – основний продукт фабрики. Вся графіка та елементи фірмового стилю пов’язані на цьому символі.
Основний варіант торгової марки
Горизонтальний варіант логотипу на темному фоні
Комплект ділової документації та сувенірної продукції
Достижения проекта на конкурсах и фестивалях
Перше місце у конкурсі професійних дизайнерів виставки REXGallery
У 2006 році студія стає переможцем конкурсу професійних дизайнерів, що проходить у рамках Міжнародної виставки реклами та маркетингу REX2006, у номінації “Фірмовий стиль” за роботу “ОВО-продукт”.
Фіналіст 7-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
У 2006 році студія стає фіналістом 7-го Київського Міжнародного Фестевалю Реклами за роботу “ОВО-продукт” і входить до п’ятірки кращих робіт номінації “Фірмовий стиль”.
- Замовник
- Птахофабрика «Першого Травня»
- Індустрія
- Продукти харчування
- Арт-директор
- Олег Говрас
- Дизайнер
- Богдан Свирідов